sobota, 6 września 2014

Orly Candy Cane Lane

Jak już pisałam czerwone paznokcie będą hitem tej jesieni. Znalazłam idealny odcień czerwieni - jest to lakier amerykańskiej firmy Orly o nazwie Candy Cane Lane. Odcień kojarzy mi się z soczystymi wiśniami i chyba właśnie dlatego tak pasuje na jesień. Co do samego lakiery to nie mam pojęcia dlaczego produkty tej marki są tak drogie. Lakier ładnie się nakłada i ślicznie błyszczy. Jednak nie dałabym za niego regularnej ceny. Ja kupiłam go oczywiście w TK Maxx, jednak ostatnio znalazłam lakiery do paznokci Orly w jednej z drogerii internetowej po 5 zł i z przykrością stwierdziłam, że ja za swój przepłaciłam.W produktach marki Orly najbardziej lubię gumową nakrętkę, która nie ślizga się w dłoniach. Cieniutki pędzelek też jest fajny, choć osobiście nie mogę się zdecydować, czy wolę te cienkie, czy też te grube płaskie. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz