poniedziałek, 1 września 2014

Manicure trendy jesień - zima 2014/2015

Nadchodzi jesień. Czuję ją każdą komórką mojego ciała. Pogoda za oknem również iście jesienna. Wrzesień kojarzy się z powrotem uczniów do szkół, ale dla mnie także z nowymi trendami w modzie. Jednak z racji, że nie jest to blog modowy, przygotowałam dla was dzisiaj zestawienie najmożniejszych kolorów, jakie będziemy nosić w nadchodzącym sezonie. Ostatnio moda daje nam dużo swobody, więc nie wyczerpuję tematu. Gdybym to zrobiła musiałabym poczekać z postem o tej tematyce do wiosny. Chyba bym tego nie zniosła ;)

Wracając do meritum sprawy. W nowym sezonie zostaje z nami biel. Mona będzie także ta perłowa:


Odcienie szarości:


Ciemna zieleń:


Odcienie niebieskiego. Zwłaszcza te ciemne. Ja akurat w swojej kolekcji mam taki niebieski lakier:


Fiolety, również ciemne ich odcienie:

Złoto:



Klasyczna czerwień (zawsze modna) i moja ukochana:


Oraz bordo:


Poza tym modne są bezbarwne lakiery, a także kolor szmaragdowy, czarny, brązowy. Jak napisałam wcześniej temat nie jest jeszcze tym postem wyczerpany, dlatego w najbliższym czasie możecie spodziewać się na moim blogu manicure w najnowszych trendach i nie tylko, ponieważ niektóre kobiety mają soje upodobania niezależne od mody :)

Lakiery wykorzystane do zdjęć (od góry):
Essence colour&go nr 22; Miss Cop magnetic (szary); Miss Cop magnetic (zielony); Loreal Color Riche  610 Rebel Blue; Sally Hansen Complete Salon Manicure 640 Plum Luck; O.P.I (złoty); Catrice 06 Oh My Goldness; Markwins (czerwony); Miss Cop magnetic (bordowy)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz